Tuesday 19 April 2011

我的三月假期

在三月假期里,爸爸妈妈带我和妹妹去槟城旅行.我从三月十二日到三月十六日去槟城旅游玩。我上飞机时,心里十分兴奋。一个小时后,我们到达了目地的,就住进一间酒店,开始我们的五天旅游!爸爸妈妈带我们去很多地方游玩和品尝美食。槟城的美食真好吃!


我最喜欢到沙滩玩沙和骑马,妹妹最爱的是在游泳池里玩。槟城真好玩,我希望爸爸妈妈妈以后再带我去。













4 comments:

  1. I miss our Penang holiday too :) Love your Mandarin write-up and do keep on updating this blog, ok?

    ReplyDelete
  2. Nicole, 如果Kei 阿姨要到槟城去, 我回来找你介绍美食哦! 写得真好, 我读了好想去呀!

    ReplyDelete
  3. Keep up the great work, my dearest. Love to see more of your future blog entries! PaPa

    ReplyDelete
  4. sees that u went horse-riding at the beach!! cool!!! didn't know Penang is so fun!

    ReplyDelete